26 Mart 2013 Salı

Uzun zamandır çeviri yapmak istiyordum ama hiçbir şey bilmiyordum.Bir altyazı programı indirdim ve çeviri yapmaya uğraştım.Kendi kendime bir şey başaramadım tabi :D Sonra bir sayfa admininden yardım istedim ve kendisi bana melek gibi birisini önerdi.O kişi gerçekten bana karşı çok sabırlı ve kibardı.O olmasaydı hala kendi halimde bir şeyler yapmaya çalışacaktım-ki kendisinden öğrendiğim kadarıyla bilmediğim daha bir sürü şey varmış.-Öyle böyle diye diye sonunda başardım.Video'yu izlediğimde gözüme hatalar ilişti ama bu benim ilk denemem.Umarım bir dahaki sefere çok daha iyilerini yaparım - ve umarım sadece şarkı çevirileriyle kalmaz :)- Bu arada çevirisini yaptığım şarkı Ze:a the  day we broke up ^.^

Buradan izleyebilirsiniz : Ze:a the day we broke up (tr sub)

4 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..Devamını bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yakın zamanda devamı gelicek ^____^

      Sil
  2. İlk çevirin hayırlı olsun ve blogunda :)))

    YanıtlaSil